ECOM
Mai multe detalii despre etapele integrării și cerințele față de site puteți găsi aici.
Pentru a testa integrarea, veți avea nevoie de date de acces la proiectul de testare (Project ID, Project Secret, Signature Key). Pentru a obține aceste date, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa: ecom@maib.md.
Pentru procesarea plăților reale, este necesar să încheiați un contract e-commerce cu maib și să efectuați cel puțin o tranzacție de test reușită, utilizând datele de testare primite.
După semnarea contractului, veți începe configurarea integrării cu suportul managerilor platformei ECOM.
Configurarea cheilor în panoul de administrare: managerii ECOM se vor conecta la procesul de integrare. Vor fi adăugate cheile necesare în panoul de administrare al site-ului dumneavoastră.
Adăugarea politicii de confidențialitate și a iconițelor băncii (automatizat de platforma ECOM): pe site-ul dumneavoastră. Trebuie doar să completați datele companiei dvs. pe pagina dedicată politicii.
Comandă de testare: managerii ECOM vor plasa o comandă de testare pe site-ul dvs. și apoi o vor anula imediat. ID-ul comenzii de testare este transmis angajatului băncii pentru confirmare.
Lansarea site-ului după confirmarea băncii: după confirmarea comenzii de către bancă, site-ul dumneavoastră este gata de funcționare.
Solicitarea de noi chei pentru site (producție): după o verificare suplimentară cu succes din partea băncii, veți primi un mesaj cu instrucțiunile de accesare a platformei.
Completarea datelor de producție: ați primit acces pe platformă și puteți completa datele în câmpurile — Ok URL / Fail URL / Callback URL și IP.
Generarea cheilor și transmiterea către manager: după adăugarea datelor pe platformă, se generează Project Secret și Signature Key, date care trebuie transmise managerului ECOM.
Modificarea cheilor în panoul de administrare: managerii ECOM vor efectua modificările necesare din panoul de administrare al site-ului dumneavoastră.
Integrarea sistemului de plăți maib a fost finalizată cu succes!
Last updated