maib e-commerce API
RUEN
  • Terminologie
  • Etape și cerințe pentru integrare
    • Etapele integrării
    • Cerințe pentru integare
  • maib e-commerce API
  • Tipuri de plăți
  • Generare Token de acces
  • Plăți directe
  • Plăți în 2 etape
    • Autorizare tranzacție
    • Finalizare tranzacție
  • Returnare plată
  • Informație despre plată
  • Plăți recurente
    • Înregistrare card în sistemul maib ecomm
    • Executare plată recurentă
  • Plăți one-click
    • Înregistrare card în sistemul maib ecomm
    • Executare plată one-click
  • Ștergere card din maib ecomm
  • Notificări pe Callback URL
  • Starea tranzacției și 3D-Secure
  • Erori
    • Erori API
    • Coduri de stare HTTP
  • Plugin-uri si soluții gata
    • Plugin-uri
    • SDK
    • Tilda
    • Gomag
    • Cartum
    • ECOM
Powered by GitBook
On this page
  1. Plugin-uri si soluții gata

ECOM

PreviousCartum

Last updated 5 months ago

Mai multe detalii despre etapele integrării și cerințele față de site puteți găsi .

Pentru a testa integrarea, veți avea nevoie de date de acces la proiectul de testare (Project ID, Project Secret, Signature Key). Pentru a obține aceste date, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa: .

Pentru procesarea plăților reale, este necesar să încheiați un contract e-commerce cu maib și să efectuați cel puțin o tranzacție de test reușită, utilizând datele de testare primite.

După semnarea contractului, veți începe configurarea integrării cu suportul managerilor platformei ECOM.

  1. Configurarea cheilor în panoul de administrare: managerii ECOM se vor conecta la procesul de integrare. Vor fi adăugate cheile necesare în panoul de administrare al site-ului dumneavoastră.

  2. Adăugarea politicii de confidențialitate și a iconițelor băncii (automatizat de platforma ECOM): pe site-ul dumneavoastră. Trebuie doar să completați datele companiei dvs. pe pagina dedicată politicii.

  3. Comandă de testare: managerii ECOM vor plasa o comandă de testare pe site-ul dvs. și apoi o vor anula imediat. ID-ul comenzii de testare este transmis angajatului băncii pentru confirmare.

  4. Lansarea site-ului după confirmarea băncii: după confirmarea comenzii de către bancă, site-ul dumneavoastră este gata de funcționare.

  5. Solicitarea de noi chei pentru site (producție): după o verificare suplimentară cu succes din partea băncii, veți primi un mesaj cu instrucțiunile de accesare a platformei.

  6. Completarea datelor de producție: ați primit acces pe platformă și puteți completa datele în câmpurile — Ok URL / Fail URL / Callback URL și IP.

  7. Generarea cheilor și transmiterea către manager: după adăugarea datelor pe platformă, se generează Project Secret și Signature Key, date care trebuie transmise managerului ECOM.

  8. Modificarea cheilor în panoul de administrare: managerii ECOM vor efectua modificările necesare din panoul de administrare al site-ului dumneavoastră.

Integrarea sistemului de plăți maib a fost finalizată cu succes!

aici
ecom@maib.md